11.24.2016

umanitate

"...-adevărul pe care un om îl înţelege, adevărul pe care vrea să-l trăiască devine adevărul adevărat al fiinţei lui.Acest adevăr aparţine dinamismului interior, şi acest dinamism, această forţă îl modelează zi de zi, îl face cu timpul să devină ceea ce gândeşte. Creăm deci propria fiinţă cu fiece clipă.Or, eu vreau să-mi împlinesc destinul fără întârziere.Or, destinul fiecărui om este să devie perfect. Eu caut, mă căznesc pe cât pot...Etica interioară, impusă nu de oameni sau societate, ci legea interioară, care stă în inima fiecărui om şi care cere împlinirea, desăvârşirea omenescului. Cuvântul "umanitate" este un cuvânt sfânt. Şi eu mă simt responsabilă de omenescul din mine. Nu vreau pentru cine ştie ce slăbiciune ascunsă în mine, ca în fiecare om, să mă orbească şi să mă facă să accept un lucru care-mi place, dar care, poate, mă va opri din mersul meu interior..." (Henriette-Yvonne Stahl-Pontiful)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu